dinsdag 23 februari 2010

Middagje winterzeilen met Alexander

Zondag 21-02-2010;
Vandaag komen Alexander, Leonie en Iris ons op het park bezoeken. Alexander en ik gaan zeilen. Hoe kan ook anders... Het lekkere winterzonnetje dat we op de zaterdag hadden is helaas verdwenen, dus het is een stuk frisser. Wél hebben we vandaag koffie aan boord voor onderweg. Het is dus blijkbaar het één of het ander di weekend.


Bijna terug in de haven hoor ik een vreemd geluid naast de boot. He klonk als een spuitend geluid en kon me niet voorstellen dat dit door een golf werd veroorzaakt en vertelde Alexander dat er in de Grevelingen ook een bruinvis zat, maar deze nog nooit gezien had. Tientallen seconden later hoorde ik het geluid weer en zag tot mijn verbazing de bruinvis naast de boot varen!! Echt gaaf. Het begon te regenen en we waren bijna in de haven maar dat kon ons niets schelen. Ik had de boot meteen omgedraaid en we voeren weer de Grevelingen op zodat we allebei de bruinvis van dichtbij konden bekijken. Ik heb enkele opnames gemaakt met de fotocamera. De kwaliteit laat alleen te wensen over...





VIDEO TO FOLLOW
Al met al wéér een mooie afsluiting van een mooie dag op het water!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten